maanantai 22. heinäkuuta 2013

Intialainen iltaruoka


Meillä oli tämä päivä sellaista lentoa, että päivällä ehdittiin syödä vain Subin leivät. Isäntä lähti yöksi töihin, joten iltapala sai olla vähän tukevampi, ei ihan parilla voikkarilla pärjännyt kumpikaan. Mä olin kyllä jo eilen päättänyt että tänään syödään jossakin vaiheessa intialaista. Jos ei päivällä, niin sitten illalla! Ihanaa porkkana-kardemummakeittoa, naan-leipää pizzakivellä valmistettuna ja palan painikkeeksi kurkkulassia. Kun mä kyselin kommentteja isännältä, se katteli mua pöydän yli hetken aikaa ja sanoi sitten vaan, että tämä on NIIN ERILAISTA, että vaatii vähän totuttelua. Kyllä hän sitten totesi, että keitto on tosi herkullista, leipäkin oikein hyvää, mutta kurkkulassi ei oikein laskenut. Mä tykkäsin kyllä itse siitäkin tosi paljon. Mä otan nyt elämäntehtäväkseni opettaa tosta olut/kahvi-miehestä oikein kunnon lassi-miehen!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti